تمام هدف ورزش دنبال کردن یک چالش مصنوعی است که خارج از مرزهای زندگی واقعی است، چالشی که کاملاً ساختگی است. در نتیجه ورزش مانند دنیایی ثانویه یا ساختگی به نظر می رسد.
برای خرید لوازم ورزشی یوگا باید مراکز معتبری را در نظر بگیرید.
هم ماهیت و هم نگرشی که فرد برای درگیر شدن در آن نیاز دارد، عمیقاً در بازی ریشه دارد. به عنوان یک قاعده کلی، مردم هدف ورزش را به این دلیل دنبال نمی کنند که مجبورند، بلکه به این دلیل که می خواهند.
این یک چالش سرگرم کننده، جذاب و هیجان انگیز است. آنها انتخاب می کنند که به خاطر خودش به ورزش بپردازند، به عنوان یک هدف. در این راهها (در میان راههای دیگر) ورزش و بازی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.
در دنیایی که بی حوصلگی و یکنواختی غیر معمول نیست، مردم به ورزش به عنوان راهی برای نشاط، سرزندگی و شادابی روی می آورند. بدون شک، مردم به ورزش علاقه مند هستند زیرا در بهترین حالت نوعی بازی است.
صنعت کالاهای ورزشی فرصت هایی برای رشد و متناسب با اشتیاق جوانان فعال، ورزشکاران جوان و خانواده های آنها دارد.
رشتههای کیف ممکن است همیشه برابر با قدرت خرید نباشد: کودکان به طرق مختلف بر هزینههای خانوار و تصمیمگیری تأثیر میگذارند.
ارتباط مستقیمی بین تعداد فعالیتها، ورزشها و علایق کودک و تعداد دلاری که برای کالاها و خدمات خرج میشود وجود دارد. در وسط این معادله، والدین از آنها خواسته میشود که با عشق عمیق، هر کاری برای شما و یک کیف پول باز، به طور مداوم روی کودک سرمایهگذاری کنند.
این برای فروشگاههای کالاهای ورزشی در سراسر کشور بسیار مهم است، بهویژه زمانی که پسران و دختران به یک برند خاص تمایل دارند.
چه چیزی این تأثیر را تقویت می کند؟ اندازه بازار و جهت گیری آن به سمت ورزش های غیر مدرسه ای جوانان یک عامل است، همچنین رقابت و انتخاب برنامه های خصوصی و غیر مدرسه ای که در سنین پایین تر به لیگ های حرفه ای شبیه می شود.