نمک سنگی موجب شادی در افراد غمگین شد

دو روش وجود دارد که در آن از نمک سنگی برای کمک به حفظ مواد و حتی گوشت استفاده می شود.

اولین مورد استفاده از آن خشک است. نمک روی ماده اضافه می شود و به بیرون کشیدن رطوبت داخل کمک می کند و اساساً آن را خشک می کند. باکتری ها برای زنده ماندن به رطوبت نیاز دارند، بنابراین بدون آن، کشت ها نمی توانند رشد یا تکثیر شوند.

به طور همزمان، چنین محیط نامناسبی برای اکثر میکروب ها ایجاد می کند که حتی با رطوبت نیز نمی توانند زندگی کنند.این همان چیزی است که زمانی اتفاق می افتد که نمک در مایع شور (یک مایع شور) استفاده می شود روش پخت مرطوب.

وقتی به هدف نهایی خود توجه می کنیم، تمایل داریم اصول اولیه را نادیده بگیریم. نمک هم فرقی نمی کند. یک متحد قدرتمند و وفادار، به خودی خود می تواند کل طعم یک غذا را تغییر دهد، یا خلقت شما را به عمقی بفرستد که قابل بازیابی نباشد.

نمک اساسی ترین چاشنی است و استفاده از آن جهانی است. غذاها را حفظ می کند، طعم آنها را افزایش می دهد و طعم متمایز شوری را فراهم می کند.

وجود نمک را می توان به راحتی چشید اما بوی آن را نمی توان حس کرد. نمک طعم تلخ را سرکوب می کند و طعم ترش و شیرین را برجسته تر می کند. طعم نمک در حین پخت تبخیر یا از بین نمی رود، بنابراین با توجه به ذائقه باید با احتیاط به غذا اضافه شود.

به یاد داشته باشید، همیشه می توان نمک بیشتری را به ظرف اضافه کرد، اما اگر نمک زیادی اضافه شده باشد، نمی توان نمک بیش از حد را حذف کرد و نمی توان طعم آن را پوشاند.