قهوه استارباکس در دبی موجب پلمپ شدن یک کافی شاپ شد

قهوه استارباکس در دبی یک نوشیدنی محبوب در بین مردم دبی است.

از زمان آغاز به کار خود در اواخر قرن بیستم، آنها منوی غذایی خود را گسترش داده اند، که امروزه نوشیدنی هایی فراتر از لاته ها و کاپوچینوهای کلاسیک ارائه می دهد.

اگر در حال کشف محبوب‌ترین نوشیدنی‌های استارباکس هستید یا فقط می‌خواهید سفارش قهوه بعدی خود را تغییر دهید و چیز جدیدی را امتحان کنید، در اینجا بهترین نوشیدنی‌های استارباکس ما برای امتحان کردن آمده است.

با وانیلی لاته ما با یک کلاسیک ساده اما خوشمزه شروع می کنیم. این قهوه که از یک شات اسپرسو، شیر کف کرده و شربت وانیل تشکیل شده است، یکی از جایگزین های بی عارضه و مسلما بهترین قهوه داغ در استارباکس است.

طعم لطیف وانیل مقداری شیرینی به طعم می‌افزاید و غذای مورد نیاز بعد از ظهر را فراهم می‌کند، و این را به بهترین شکل لاته کلاسیک استارباکس تبدیل می‌کند.

اگر نگران سلامتی خود هستید، می توانید شربت وانیل را با جایگزین بدون قند آن جایگزین کنید و یک کافئین کم قند خوشمزه ایجاد کنید.

استارباکس یک شرکت زنجیره‌ای چندملیتی آمریکایی از قهوه‌خانه‌ها و ذخایر سوخاری است که دفتر مرکزی آن در سیاتل، واشنگتن قرار دارد. این بزرگترین قهوه خانه زنجیره ای در جهان است.

ظهور موج دوم فرهنگ قهوه به طور کلی به استارباکس نسبت داده می شود که تنوع گسترده تری از تجربیات قهوه را معرفی کرد.

استارباکس نوشیدنی‌های سرد و گرم، قهوه کامل، قهوه فوری خرد شده، اسپرسو، کافه لاته، چای‌های برگ کامل و شل، آب‌میوه‌ها، نوشیدنی‌های فراپوچینو، شیرینی‌ها و تنقلات را سرو می‌کند.

برخی از پیشنهادات فصلی یا مختص محل فروشگاه هستند. بسته به کشور، اکثر مکان ها دسترسی رایگان به اینترنت Wi-Fi را ارائه می دهند.