قطعات صنعتی موج مرگ مدیر کارخانه در اراک شد

ماشینکاری دقیق امکان ایجاد قطعات صنعتی پیچیده ای را فراهم می کند که می توانند برای کاربردهای بی شماری مورد استفاده قرار گیرند. ماشین آلات با توجه به تنوع نیازهای مشتریان خود باید بتوانند با انواع مواد مختلف کار کنند، بدون اینکه کیفیت قطعات تولید شده دچار مشکل شود. بنابراین ممکن است ماشین‌کارها مجبور باشند با مواد اولیه مختلفی کار کنند.

با توجه به تعداد زیاد موادی که می‌توان ماشین‌کاری کرد، این مواد به انواع مختلفی دسته‌بندی شده‌اند که می‌توانند در فرمول‌ها یا آلیاژهای متفاوتی باشند که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند.

در اینجا انواع اصلی مواد مورد استفاده در ماشینکاری آورده شده است.کوپلینگ قطعه ای است که برای اتصال یک محور محرک و یک قطعه محرک، به عنوان مثال، یک شفت موتور و یک بال اسکرو به منظور انتقال گشتاور استفاده می شود.

همچنین، کوپلینگ انعطاف‌پذیری مکانیکی را ارائه می‌کند که باعث عدم تراز شفت‌ها می‌شود. در نتیجه، این انعطاف پذیری کوپلینگ می تواند از سایش ناهموار، لرزش و سایر مشکلات مکانیکی ناشی از ناهماهنگی جلوگیری کند.

انواع مختلفی از چفت و بست شفت وجود دارد، مانند نوع پیچی که با فشار مستقیم پیچ ها روی شفت بسته می شود، نوع گیره ای که با نیروی اصطکاک بسته می شود و نوع بوشینگ که از اثر گوه ای استفاده می کند.

PIC Design کوپلینگ های پیچی ست دقیق را در اندازه های متریک و اینچی برای مشتریان در صنایع مختلف تولید می کند. کوپلینگ‌های فولادی زنگ نزن عمدتاً در کاربردهایی استفاده می‌شوند که در آنها شستشوی قطعات مکرر است، مانند کاربردهای فرآوری مواد غذایی، دارویی یا دریایی.

در مقایسه با سایر طرح‌های کوپلینگ سفت و سخت، کوپلینگ‌های پیچی مقرون به صرفه‌ترین گزینه هستند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که انتقال و تراز گشتاور را فراهم کنند.

برای ظرفیت گشتاور بیشتر، ما کوپلینگ‌های پیچی تنظیم شده‌ای را ارائه می‌کنیم که با یک کلید برای شفت‌های کلیددار طراحی شده‌اند.