روفرشی 6 متری زربافت که قابلیت تغییر سایز دارد به مبلغ 50 میلیون فروخته شد

جذابیت روفرشی 6 متری زربافت به عنوان یک روفرشی برای فرش بی انتها است. این روفرشی با ارائه بالشتک و گرما به پاها، لغزش و لغزش را کاهش می‌دهد و با طیف وسیعی از رنگ‌ها، طرح‌ها و بافت‌ها عرضه می‌شود، این یک نوع روفرشی کاربردی هم در فضای داخلی و هم در فضای باز مانند پاسیو و بالکن است.

بخشی از انتخاب صحیح روفرشی این است که قبل از هر چیز از انواع فرش ها آگاه باشید. به این ترتیب، در اینجا انواع اصلی فرش ها را که باید بدانید آورده شده است.

اساساً دو نوع روفرشی از نظر نحوه چسباندن پشت آنها به خود فرش طبقه بندی می شوند: پرز حلقه و پرز بریده.

در این لیست، ما نه تنها انواع اصلی شمع های حلقه و برش را محدود می کنیم، بلکه باید ترکیب برش و حلقه و محبوب ترین الیاف طبیعی مورد استفاده به عنوان مواد روفرشی را نیز بررسی کنیم.

همانطور که از نام آن پیداست، روفرشی های پرزدار دارای الیاف یا نخ‌هایی هستند که بر روی پشت یا اطراف سطح روفرشی حلقه‌دار هستند.

ارتفاع شمع برای شمع های حلقه متفاوت است، اما آنها به دلیل دوام، مناسب بودن برای مناطق پر تردد و قابلیت پنهان کردن لکه بالا شناخته شده اند.

این روفرشی به دلیل ماندگاری طولانی و طعم خنثی و مدرنش محبوب ترین فرش پرزدار است. حلقه های نخ این فرش کم پرز (کمتر از سه تای دیگر) بوده و گره های محکم تری دارند.

نخ‌های به کار رفته در این روفرشی نیز متراکم‌تر هستند، بنابراین مقاومت بیشتری در برابر لکه دارند و برای مدت طولانی نو به نظر می‌رسند.

بربرها اغلب به رنگ های قهوه ای خالدار، بژ و خاکستری هستند. ظاهر خالدار ظاهری منحصر به فرد و مدرن به آن بخشیده است. آنها عمدتا در امتداد راهروها، راه پله ها، زیرزمین ها و اتاق خواب ها قرار می گیرند.