جاشمعی شامپاینی موجب آتش سوزی جنگل آمازون شد

امروزه وسایل و لوازم کاربردی زیادی وجود دارد که به راحتی می توانند با دگرگونی فضا کنار بیایند. و نیازی به خرید مبلمان جدید یا شروع تعمیرات برای تازه کردن اتاق ندارید.

کافی است محصول مناسب را انتخاب کنید و شرایط جلوه جدیدی به خود بگیرد. به این ایده غیر معمول علاقه دارید؟

سپس راحت تر بنشینید و ما به دنبال یک جاشمعی شامپاینی زیبا می رویم.

بسیاری از ما یک پایه سبک را به عنوان یک وسیله جانبی که نقش عملکردی را ایفا می کند درک می کنیم. پس از همه، آن است. شمعدان محصولی زیباست که خانه را با نور منتشر و دلپذیر روشن می کند.

یک گیزموی داخلی می تواند فردیت را به فضا بیاورد، آرامشی ایجاد کند و اتاق را با فضای شادی پر کند. حتی یک مهمانی چای معمولی در آشپزخانه می تواند با کمک یک ترکیب جالب به یک شام عاشقانه تبدیل شود.

و اگر تنوع طیف ارائه شده توسط تولید کنندگان را در نظر بگیرید، انتخاب بهترین گزینه برای شما دشوار نخواهد بود. در اینجا هر دو مدل لاکونیک برای دگرگونی یک فضای داخلی کلاسیک و همچنین نمونه های خارق العاده ای را خواهید یافت که می توانند یک محیط مدرن را تزئین کنند.

همانطور که می بینید، انتخاب یک شمعدان یک موضوع نسبتاً پیچیده است، بنابراین باید با مسئولیت خاصی به آن نزدیک شد. قبل از غواصی در دنیای چندوجهی نگهدارنده‌های شمع، بیایید نگاهی به منشأ آنها بیندازیم.

تاریخچه شمعدان ها از زمانی شروع می شود که برق هنوز وجود نداشت. پیش از این، آتش منبع نور بود و تنها بعداً مردم شمع ها را ساختند.

از آنجایی که استفاده از شمع های دارای فتیله سوزان ایمن نبود، پایه های بادوامی برای آنها ساخته شد که به طور ایمن به آنها وصل می شدند. به لطف یک نگهدارنده قوی، انتقال منبع نور از یک مکان به مکان دیگر امکان پذیر شد.

برای اولین بار، لوازم جانبی کاربردی در مصر باستان و همچنین فرهنگ اتروسک ها ظاهر شد. آنها برای مراسم مختلف مورد استفاده قرار می گرفتند و به شکل یک استوانه دراز یا گل نیلوفر آبی ایجاد می شدند.

در مورد مواد ساخت، آنها از مواد خام بداهه با منشاء طبیعی مانند نی و خاک رس ساخته می شدند. اما آنها وسایل تمام شده را با برگ های زیبا تزئین کردند.