بذر زعفران در مشهد موجب مرگ راننده تراکتور شد

کاشت زعفران با بذر زعفران در مشهد یک سرگرمی بسیار جالب و زیبا است که علاوه بر آن می تواند درآمدزایی داشته باشد یا به کسب و کار سودآور شما تبدیل شود.

شرایط آب و هوایی و خاک در اوکراین برای رشد گیاه بی تکلف کاشت کاملاً مناسب است. از این نوع کروکوس است که یک ادویه شگفت انگیز به رنگ و بوی آن زعفران به دست می آورند.

زعفران نه تنها در آشپزی، بلکه در پزشکی و آرایشی و بهداشتی نیز کاربرد دارد. این امر ارزش بالای بازار آن را توضیح می دهد. زعفران را به درستی «طلای سرخ» می نامند.

اگر حداقل کمی زمان و حوصله دارید، می توان آن را در مزرعه، و در کلبه تابستانی و حتی در گلدان پرورش داد. فقط باید نکاتی را در مورد کاشت، نگهداری و برداشت در نظر گرفت که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

کاشت زعفران با پیاز بهتر است. شما باید لامپ های سالم و قوی را بدون آسیب و ریشه های سفید انتخاب کنید. آنها باید پوست کنده و خشک شوند. آنها در اواخر ژوئن اوایل ژوئیه در زمین کاشته می شوند.

برای کاشت، یک منطقه صاف و آفتابی را انتخاب کنید. سایه و نیمه سا

یه برای کروکوس زعفرانی مناسب نیست. خاک باید نرم و به خوبی کوددهی شود. یک سطل هوموس یا کمپوست در هر 1 متر مربع زمین. یک سطل شن را در آنجا اضافه کنید تا زمین “نفس بکشد” و با اکسیژن اشباع شود.

این کار از پوسیدگی پیازهای زعفران جلوگیری می‌کند و خاکی که به خوبی کود داده شده است، برداشت خوبی خواهد داشت. برای نور خورشید یکنواخت ردیف ها را از جنوب به شمال می کاریم.

ما بین ردیف های 0.75 متر تا 1 متر عقب نشینی می کنیم تا در آینده راحت تر برداشت و حفر پیازها انجام شود. ردیفی که می کاریم باید 0.5-0.75 متر عرض داشته باشد.