آتل فایبرگلاس شما را از درد دندان نجات می دهد

تفاوت اصلی بین آتل فایبرگلاس مچ دست در سطح بی حرکتی و بی حرکت بودن یا نبودن ستون شست است.

قوانینی که برای همه آتل ها و بریس ها اعمال می شود در مورد درجه بی حرکتی یکسان است. هرچه مفصل در اثر آسیب شناسی (بی ثباتی، درد و غیره) کاهش یا ضعیف شود، محصولات بیشتر باید حمایت دقیق و بی حرکتی قوی را ارائه دهند.

هنگام از سرگیری فعالیت پس از بی‌حرکتی به دلیل پیچ خوردگی یا پیشگیری از فعالیت‌های شدید در معرض خطر آسیب (ورزش با توپ، ورزش با خطر سقوط، ورزش زمستانی و ورزش رزمی)، توصیه می‌شود از ارتز برای بی‌حرکتی نسبی یا صرفاً برای پیشگیری استفاده کنید.

ارتزهایی که در صورت از سرگیری فعالیت (کار، ورزش و غیره) یا برای جلوگیری از درد و آسیب مورد استفاده قرار می گیرند، محصولاتی هستند که حمایت سبکی را ارائه می دهند، از پارچه الاستیک و با نهنگی که اغلب قابل جابجایی است.

آتل فایبرگلاس مچ دست به ویژه در صورت پیچ خوردگی خفیف یا در مرحله توانبخشی برای از سرگیری فعالیت ورزشی مناسب است.

بنابراین، با نهنگ کف دست قابل جابجایی خود، می توان از آن به عنوان یک ارتز الاستیک حس عمقی ساده استفاده کرد. به لطف کشباف فشاری هوادار، دهانه بدون درز آن در سطح شست و درج سیلیکونی کوچک آن در سطح کندیل اولنار، راحت است.

موجود در سایزهای 1 تا 6 برای دور مچ 14 سانتی متر تا 20 سانتی متر در مدل راست یا چپ. این فرآورده در صورت رگ به رگ شدن خفیف تا متوسط، تاندونیت مچ دست، آرتروز و یا در شروع مجدد فعالیت تجویز می شود.

امتیاز محصول 5/5 در 2 نظر. تحویل سریع در 48 ساعت تا 72 ساعت بسته به موجودی موجود.

آتل مچ دست با پارچه فشرده الاستیک سه بعدی و آتل قابل جابجایی خود، پشتیبانی نسبی مفصل را ارائه می دهد. این ارتز برای مرحله توانبخشی پس از گچ گیری مناسب است. محصول در 6 سایز و مدل راست یا چپ موجود است.