گوجه فرنگی امروز در مرز عراق توسط صاحب باغ به فروش میلیاردی رسید

گوجه فرنگی امروز در مرز عراق اغلب تحت تأثیر یک بیماری، کپک قرار می گیرد. اگر لکه‌های سیاه روی برگ‌ها و سپس میوه‌ها ظاهر شد و متوجه خشک شدن آن شدید، مطمئناً گوجه‌فرنگی‌های شما تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

برای محدود کردن آسیب، چند نکته وجود دارد در حالی که اغلب از گوجه‌فرنگی قرمز استفاده می‌شود، رنگ‌های دیگر نیز می‌تواند سالادهای بهاره و تابستانی شما را شاداب کند.

در واقع، برخی از آنها می توانند آبی، تقریبا سیاه یا بنفش مانند گوجه فرنگی “سیاه کریمه” یا “آبی” باشند. برخی دیگر شبیه گوجه فرنگی نارس هستند.

با این حال، “گورخر سبز” در طبیعت سبز رنگ است. و برای آوردن خورشید به بشقاب های شما، هیچ چیز مانند گوجه فرنگی زرد نیست!شما مطمئناً یک نوع گوجه فرنگی مورد علاقه دارید، اما پس از بررسی پرونده ما که به بهترین گونه های گوجه فرنگی اختصاص داده شده است، این موضوع می تواند تغییر کند.

دستور العمل ها، نکات کاشت (با ماه)، نکاتی برای مراقبت از گیاهان گوجه فرنگی … به لطف فایل ما که به بهترین گونه های گوجه فرنگی اختصاص داده شده است، در این زمینه آگاه شوید.

صدها و صدها گونه گوجه فرنگی با طعم، شکل و رنگ بسیار متفاوت وجود دارد. با این حال، یکی دیگر از معیارهای انتخاب گونه های گوجه فرنگی مناسب، به نظر من، زودرس بودن گیاهان است.

یعنی لحظه‌ای که پاها شروع به تولید می‌کنند و برداشت‌های زیبایی را به شما ارائه می‌کنند که شایسته آن هستید. این به شما امکان می‌دهد تا با تغییر دقیق طعم و رنگ، محصول را پخش کنید!

بنابراین پیشنهاد می‌کنم ۳ دسته از انواع گوجه‌فرنگی را با توجه به دوره تولیدشان و همچنین ۴۰ نوع گوجه‌فرنگی را که شخصاً از آن‌ها قدردانی کرده‌ام، مشاهده کنید.