کله پاچه با عسل یک طعم منحصر به فرد جدید

عسل یک ماده ی خوراکی بسیار خوشمزه و مقوی که طرفداران بسیاری زیادی در همه جای دنیا از گذشته تا بحال را داشته است. امروزه عسلهای بسیار زیادی در بازار موجود اسعسل گونت که آراد برندینگ آنها را عرضه می کند. این طعمها عبارتند از عسل چهل گیاه، عسل آویشن، عسل مرکبات، عسل یونجه، عسل گون، عسل گشنیز، عسل اقاقیا، عسل سیاه دانه و غیره که هر یک خواص فوق العاده ای دارند.

طرز تهیه کله پاچه در زودپز به روش طباخی های معروف - پارس استیل

مراکز بسیار زیادی اقدام به تغییر  قیمت فروش عسل می کنند زیرا این عسلهای خواص بی نظیری دارند. از جمله این خواص می توان به پیشگیری از  انواع سرطان و درمان آن به صورت طبیعی، داشتن خواب آرام، درمان ترکهای پوستی، درمان اگزما، افزایش سیستم ایمنی بدن، از بین بردن تبخال و کاهش التهابات پوستی اشاره کرد. ترکیب این عسل با سایر مواد نیز اثرات درمانی گوناگونانی را به وجود می آورد.

برخی از افراد عسل را با خوراکیهایی نظیر لیمو ترش و زنجبیل ترکیب می کنند که یک آنتی اکسیدان قوی به وجود می آید از این ترکیب و برای درمان بسیاری از بیماریها عفونی نظیر سرماخوردگی، آنفلانزا و غیره استفاده می کنند. قیمت خرید عسل طبیعی معمولا با عسلهای پرورشی متفاوت است و این قیمت نشان دهنده ی خلوص و خوب بودن آن می باشد.