کفش air max 720 موجب کاهش درد عضلات ماهیچه شد

کفش air max 720 بخشی از تلاش نایک برای ساخت AM فقط برای مصرف کنندگان سبک زندگی و نه ورزشکاران است. در ابتدا، من فکر کردم که این یک حیله گری در بازاریابی است. به هر ایر مکس از 15 سال گذشته در برابر هر کفش دویدن دیگری نگاه کنید، آنها واقعاً آنها را برای ورزش نمی‌سازند.

بازسازی کیف ایر مکس نایک، که از سال 1987 وجود دارد، مطمئناً واکنش‌هایی را به دنبال خواهد داشت. آیا به اندازه کافی بزرگ است؟ آیا راحت است؟ چجوری به نظر میرسه؟ همه این موارد در ساخت Air Max 720 و سیستم بالشتک جدید آن در نظر گرفته شده است.

این برند ایر مکس 270 را دنبال می کند، اولین کفش ورزشی ایر مکس که با کیفی ساخته شده است که به طور خاص به عنوان یک مدل سبک زندگی برای پیاده روی و رفت و آمد طراحی شده است.

720 دارای یک نسخه تمام قد از واحد Air از 270 است. با ردیابی حرکات مسافران در شهرهای بزرگ با استفاده از فناوری سنسور حرکت برای ایجاد کفشی مبتنی بر داده که برای پاسخگویی به نیازهای افراد روزمره طراحی شده است.

این کیسه هوا بزرگترین چالش را در توسعه 720 ایجاد کرد. این کیسه هوا به قدری بزرگ است (این بلندترین کیسه هوا است که این برند ساخته است) که در کشف چگونگی مهار این بالشتک در یک ساختار پایدار یک مشکل طراحی ایجاد کرد.

«چقدر بزرگ خیلی بزرگ است؟ کتی گومز، معاون نوآوری نایک، می گوید: مهندسان تیم من در مورد این چیزها فکر می کنند. آنها می دانند که چگونه این مواد را بیرون بکشند، بنابراین کار می کند.

این برای آنها استرس زا بود. اگر خیلی بزرگ باشد، شکست می خورد و کار نمی کند. بخش زیبایی شناختی آن نیز وجود دارد. روی پا چگونه به نظر می رسد؟ به نوعی همه با هم جمع شدند.

ما متوجه شدیم که چگونه سیستم را مهندسی کنیم و مواد را ترسیم کنیم. سپس روی پای شما احساس خوبی دارد، بنابراین کار می‌کند.»