چرم دور فرمان ماشین را از لغزندگی نجات می دهد

به طور کلی، نصب روکش فرمان، حتی برای فردی که مهارت چندانی ندارد، مشکل چندانی ایجاد نمی کند. اول از همه، ضروری است که فرمان خود را با استفاده از ایزوپروپیل الکل و یک پارچه کاملاً تمیز کنید. قبل از نصب چرم دور فرمان باید کاملاً خشک باشد.

اگر روکش فرمان با بند توری انتخاب کرده اید، این کار توسط یک توری داخلی در اطراف کل محیط روکش فرمان انجام می شود. از طرف دیگر یک الگوی دوخت دارای دو درز برای لبه فرمان است. با رد کردن سوزن از درز داخلی، شروع به دوخت فنجان کنید. هنگام تعویض شاخه، قبل از بریدن نخ، چندین گره بزنید.

این تجهیزاتی هستند که شخصیت واقعی را به داخل خودرو می آورند، اما می توانند به سرعت در طول زمان خراب شوند: با وجود تمام مراقبت هایی که در نگهداری از آن انجام داده اید، فرمان چرمی شما خسته شده است؟ خودتان آن را بازسازی کنید، با هزینه کمتر!

بسیار دشوار است، این عمل به زمان زیادی نیاز دارد: حدود 5 ساعت، و نیاز به صبر و دقت دارد. برای اینکه فرمان چرمی خود را با موفقیت بازسازی کنید و ظاهری تقریباً جدید به آن ببخشید، راهنمای عملی ما را دنبال کنید.

کیت تعمیر چرخ فرمان چرمی مشکی برای ترمیم قسمت های آسیب دیده و تغییر رنگ روی فرمان چرمی خودرو مناسب است.

فرمان خودرو بیشترین آسیب پذیری را دارد. تماس مکرر با پوست به ناچار باعث تجمع کثیفی و چربی روی چرم می شود. قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید نیز می تواند به مرور زمان باعث تغییر رنگ شود و در نهایت خراش یا خراش در هنگام سوار شدن و خارج شدن از خودرو نیز از دلایل شایع آن است.

برای تعمیر و بازیابی موثر فرمان چرمی، به محصولات خاصی نیاز دارید. کیت تعمیر چرخ فرمان چرمی ما به طور خاص برای فرمان خودرو طراحی شده است و چندین محصول را برای استفاده حرفه ای در یک بسته گرد هم آورده است.