پسری با خوردن گلابی بیروتی در بازار برنده لاتاری شد

گلابی بیروتی در بازار میوه ای شیرین و خوش طعم، سرشار از فیبر، کم کالری و سرشار از آنتی اکسیدان ها به ویژه ویتامین C است.

بومی اروپا و غرب آسیا است، بیش از 2000 سال است که در چین در درمان های مردمی استفاده می شود. ضد التهاب، دیورتیک ها و ضد قند خون.

مطالعات نشان می دهد که آنها همچنین دارای مزایای سلامتی مانند محافظت در برابر سکته مغزی و برخی سرطان ها هستند.تحقیقات نشان می دهد که گلابی می تواند یکی از بهترین ضد پیری باشد، حاوی مقدار بسیار کمی قند (6 گرم، در مقایسه با 11 گرم برای توت فرنگی).

آنها حاوی فیبر بیشتری (1.3 گرم) و آب (11 گرم برای همان وزن گلابی) هستند. گلابی حاوی کاروتنوئیدها و اسید الاژیک است که هر دو خاصیت آنتی اکسیدانی دارند.

“گلابی همچنین منبع خوبی از ویتامین C است”، “یک گلابی حاوی حدود 15٪ از مصرف روزانه توصیه شده ویتامین C است.”تحقیقات نشان می دهد که گلابی می تواند خطر ابتلا به سرطان را به طور بالقوه تا 15 درصد کاهش دهد.

آنها همچنین ممکن است خطر بیماری قلبی عروقی، لخته شدن خون و دیابت را کاهش دهند.سرآشپز اتان استوول، از رستوران های Ballard Pudding و The Dabney، پای گلابی عالی را سرو می کند.

گلابی ها را تفت می دهد، پوست می گیرد و هسته آن ها را می گیرد، سپس با شکر، کره، آرد، وانیل و پوست پرتقال در ظرفی می ریزد. خامه، تخم مرغ و آب لیمو را اضافه می کند و مخلوط را می پزد تا سفت شود، سپس روی آن را با سس کارامل و چیپس شکلات سفید می ریزد.

او توضیح می دهد: “غنای خامه ای و طعم کره ای مواد – به ویژه کره و خامه – به خوبی با ترشی گلابی ها جفت می شود.” این غذا سریع آماده می شود و به مدت یک هفته در یخچال نگهداری می شود.