نصب رایگان ایزوگام موسوی اهواز توسط مرد افغانی

امروزه در اکثر ساختمان ها چه در مرحله پی و چه در عایق کاری دیوارها، سرویس ها و سقف ها، عایق کاری با لایه ایزوگام موسوی اهواز انجام می شود.

عایق رطوبتی ایزوگام خارجی قابل اعتماد قسمت های زیرزمینی ساختمان ها و سازه ها (دال ها و دیوارهای فونداسیون، اتصالات بتن ریزی تکنولوژیکی و سازه ای، خطوط تاسیساتی، دیوارها) و همچنین زمانی که آنها در گودال ها نصب می شوند.

اگر می خواهید طول عمر سقف خود را افزایش دهید، مطمئن شوید که ایزوگام حفظ شده است. اگر چیزی برای شما اهمیت زیادی دارد، پس باید از نگهداری صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

نگهداری مناسب راهی برای افزایش عمر دارایی ها و اقلام دارد. ناودان باران موجود در ساختمان ها جزء سیستم تخلیه آب ساختمان است. در پشت بام ساختمان ها قرار دارد و بیشتر به آن ناودان می گویند.

ایزوگام بر روی پشت بام ساختمان ها نصب می شود و هدف اصلی آن جمع آوری روان آب باران در پشت بام و تخلیه آنها می باشد. مشاهده ایزوگام در انواع مختلف ساختمان های مسکونی و حتی تجاری معمول است.

ایزوگام نام تجاری نوعی عایق ضد رطوبت و رطوبت آماده برای پوشش سقف، استخر و غیره است که از نفوذ آب جلوگیری می کند. عایق رطوبتی پیش ساخته (ایزوگام)، دارای ساختار مرکب شامل دو لایه بافت و پلی استر است که با قیرهای S.B.S و A.P.P اشباع و آغشته شده است.

این محصول برای عایق رطوبتی کلیه سطوح ساختمان اعم از سقف های مسطح و شیب دار، دیوارها، آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی، سازه های ساختمانی، استخرها، اسکله ها و غیره قابل اجرا می باشد.

عایق رطوبتی ایزوگام موسوی اهواز از قیر مقطر پالایشگاهی با افزودن پلیمرهای پلاستیکی (PE,PP) بدست می آید. این فناوری مختص شرکت سایه بان سپهر دلیجان است.