میکروفن اسباب بازی پایه دار برای هوش کودکان مناسب است

میکروفن اسباب بازی پایه دار این کودک به شما امکان پخش و ضبط هر آهنگی را می دهد. با هر برنامه ای در دستگاه های هوشمند شما مانند Spotify یا YouTube سازگار است و به شما امکان می دهد هر موسیقی را که برای کارائوکه انتخاب می کنید پخش کنید.

از اتصال بلوتوث استفاده می کند و تنظیم آن فقط یک دقیقه طول می کشد. علاوه بر این، شما 8 ساعت عمر باتری دارید تا بتوانید تمام شب بازی کنید!

کیفیت صدا نیز قابل ذکر است. به خودی خود عالی به نظر می رسد، با استفاده از سه لایه کاهش نویز، اما همچنین دارای 5 افکت صوتی مختلف است. این افکت‌ها به کودک شما اجازه می‌دهند صدای خود را به شکل یک ربات، مرد، زن یا بیشتر تغییر دهد!

به طور کلی این یک میکروفون سرگرم کننده برای بچه ها است که آنها را ساعت ها سرگرم می کند. استفاده از آن بسیار آسان است و به نظرم عالی است.

چه میزبان یک مهمانی باشید و چه فقط شب کارائوکه را برای خانواده می خواهید، میکروفون یک انتخاب عالی است.این گزینه بعدی قرار است در جهت متفاوتی نسبت به سایر گزینه های موجود در این لیست حرکت کند.

Weymic WM58 یک میکروفون عالی برای بچه هایی است که واقعاً علاقه مند به موسیقی هستند. این یک میکروفون صوتی واقعی است که با قیمت پایینی عرضه می شود.

فقط از نظر ظاهری، کودک شما می تواند احساس کند که از یک میکروفون واقعی استفاده می کند.

اگر چیزی در مورد میکروفون می دانید، ممکن است نگران ارزانی Weymic WM58 باشید. کمتر از 20 دلار برای یک میکروفون چیزی شنیده نشده است، اما می توانید باور کنید که وقتی به شما می گویم این صدا حتی من را تحت تاثیر قرار داد.

یکی از رایج ترین و محبوب ترین میکروفون های صوتی Shure SM58 است که نزدیک به 100 دلار است، اما Weymic در واقع از نظر صدا بسیار قابل مقایسه است.

پاسخ فرکانسی این میکروفون کودک به طور خاص برای صدا طراحی شده است. این به این معنی است که تاکید بر فرکانس‌های اوج، پایین و میان‌برد برای صدای شما کاملاً متعادل است، با استفاده از یک میدرنج روشن‌تر و باز شدن بیس.