مرد با لنت ترمز امکو ریو کودک خود را تنبیه کرد

لنت های ترمز مرتبط با دیسک ترمز این امکان را به شما می دهد که در هنگام شروع ترمز، سرعت خودرو را کاهش دهید یا متوقف کنید. اینها که از یک آستر خاص تشکیل شده اند، هنگام استفاده از آنها فرسوده می شوند و بنابراین باید به طور مرتب بررسی و تعویض شوند تا بتوان ترمز مطلوب را تضمین کرد.

چگونه می دانید چه زمانی باید لنت ترمز امکو ریو را تعویض کنید و چه مراحلی باید انجام دهید.لنت های ترمز که در سیستم ترمز ادغام شده اند نقش فشار دادن و سفت کردن دیسک ترمز را برای کاهش سرعت یا توقف خودروها دارند.

هر بشقاب از دو عنصر تشکیل شده است.لنت‌های ترمز جلوی خودرو خیلی سریع‌تر از لنت‌های ترمز عقب فرسوده می‌شوند و بنابراین نیاز به تعویض مکرر دارند. این به این دلیل است که قدرت ترمز بیشتر توسط جلوی اتومبیل شما پشتیبانی می شود.

مطمئن‌ترین راه برای تشخیص سایش لنت‌های ترمز این است که آنها را به طور مرتب توسط فروشنده یا مکانیک بررسی کنید.

اگر وسیله نقلیه شما جدید است، احتمالاً مجهز به یک چراغ هشدار دهنده است که به سنسوری که در لبه لنت های شما قرار دارد، متصل است. بنابراین، هنگامی که دومی ها خیلی نازک هستند، با یک چراغ هشدار روی داشبورد خود به شما هشدار می دهد.

در نظر بگیرید که از فروشنده خود بپرسید یا دفترچه راهنمای وسیله نقلیه خود را بررسی کنید تا ببینید آیا چنین چراغی دارید یا خیر.

همچنین چندین علامت هشدار وجود دارد که ممکن است به شما بگوید زمان تعویض لنت ترمز فرا رسیده است، از جمله اگر متوجه شوید که اگر لنت ترمز شما مجهز به نشانگر سایش نیست، می توانید به سطح روغن ترمز مراجعه کنید.

هرچه لنت ها نازک تر باشند، مدار هیدرولیک بیشتر مایع ترمز را جذب می کند تا کمبود ضخامت لنت ترمز را جبران کند. اگر لنت شما فرسوده شده باشد، سطح روغن ترمز به حداقل می رسد.