مردی که با حوله استخری خارجی از زندان فرار کرد اعدام شد

سایز بعدی حوله استخری خارجی حوله استانداردی است که اکثر ما به صورت روزانه از آن استفاده می کنیم.

حوله های استاندارد برای جذب حداکثری از مقدار زیادی پارچه حوله ای بریده می شوند. این حوله‌های بزرگ‌تر معمولاً در کمد کتانی نگهداری می‌شوند یا تا زمانی که لازم باشد روی یک قفسه دیواری آویزان می‌شوند.

حمام‌کنندگان معمولاً باید از حوله‌هایی با اندازه استاندارد برای خشک کردن پوست تمیز خود پس از دوش گرفتن یا حمام کردن استفاده کنند. کسانی که موهای بلند دارند نیز ممکن است از آنها به عنوان عمامه موقت برای خشک کردن مو استفاده کنند.

حوله‌های پارچه‌ای باید برای حیا در دسترس باشند، زیرا حوله‌ها به ندرت به اندازه کافی بزرگ هستند که پوشش کامل را داشته باشند.بزرگترین حوله های موجود ملحفه حمام نامیده می شوند.

طول این حوله های بزرگ می تواند 6 فوت یا بیشتر باشد. بسیاری از حمام‌کنندگان ملحفه حمام را به حوله‌های استاندارد ارائه شده در هتل‌ها یا اتاق‌های مهمان ترجیح می‌دهند.

حوله های استاندارد می توانند به سرعت با آب اشباع شوند، اما ورق حمام سطح بسیار بیشتری برای جذب دارد. ملحفه حمام همچنین می تواند به عنوان پوشش اضطراری برای عفت استفاده شود.

همه مجموعه‌های حوله این ملحفه‌های بزرگ را ارائه نمی‌کنند، اما بسیاری آن‌ها را سرمایه‌گذاری ارزشمندی می‌دانند.اصطلاح “حوله” انواع پارچه ها و اندازه ها را پوشش می دهد، اما به طور کلی، برای کمک به تمیز کردن طراحی شده است.

به این ترتیب، حوله معمولاً از یک ماده جاذب ساخته می‌شود و در نظر گرفته شده است که با آب داغ و سفیدکننده شسته شود تا باکتری‌ها از بین بروند.

بسته به مواد مورد استفاده، دستورالعمل‌های مراقبت متفاوت است، اما به عنوان یک قاعده کلی، نباید آنها را برای مدت زمان زیادی مرطوب نگه داشت و باید مرتباً شسته شوند تا از رشد باکتری‌ها جلوگیری شود. سه ویژگی اساسی تعیین می کند که یک حوله چه نوع باشد: مواد مورد استفاده، اندازه و کاربرد مورد نظر.