مردی با حوله پالتویی ایران حوله در جلسه مدرسه پسرش شرکت کرد

توصیه ما به شما این است که هفته ای یکبار حوله پالتویی ایران حوله خود را بشویید تا تمامی باکتری ها از بین بروند و جذب کامل آن ها بازگردد.

برخی از مقالات توصیه می کنند که این کار را هر 3 یا 4 روز یکبار انجام دهید، اما اگر حوله های شما در محلی با تهویه مناسب و بدون بخار آب قرار می گیرند، شستن آن ها یک بار در هفته کافی است.

از سوی دیگر، با کوچکترین بوی عجیب و غریب یا اگر در آب و هوای مرطوب زندگی می کنید، دفعات این شستشوها را افزایش دهید تا حوله های حمام خود را تمیز و بهداشتی نگه دارید.

حوله های کوچک دستی که در توالت های شما یا برای استفاده مهمانان استفاده می شوند، هر روز شسته می شوند.در حالت ایده آل، نباید حوله های خود را با لباس های دیگر بشویید، به خصوص اگر حوله های سفید هستند.

حوله های حمام رنگ ها را جذب می کنند، پرزها را آزاد می کنند و لباس ها را در چین های خود به دام می اندازند. در این صورت شستن اثر کمتری دارد.

همچنین انتخاب دمای آب و خشک کردن محتویات دستگاه شما را ساده می کند، زیرا حوله ها معمولاً کندتر از لباس ها خشک می شوند. این توصیه در مورد حوله های ساحل نیز صدق می کند حامل باکتری های شن و ماسه، آنها باید جدا از سایر منسوجات در ماشین لباسشویی شسته شوند.

توصیه می کنیم از نصف مقدار توصیه شده شوینده استفاده کنید و از نرم کننده پارچه استفاده نکنید. این محصولات خطر سنگین کردن الیاف حوله‌های شما و از دست دادن کرکی خود را دارند.

یک بار در ماه، 120 میلی لیتر سرکه سفید را در آخرین آبکشی قرار دهید تا همه باکتری ها از بین بروند. استفاده از سفید کننده برای این کار ضروری نیست این محصول بیش از حد شیمیایی است، الیاف حوله حمام شما را خراب می کند و می تواند باعث مشکلات پوستی شود.

وقتی کتانی حمام خود را از ماشین لباسشویی بیرون می آورید، قبل از آویزان کردن یا گذاشتن آن در خشک کن آن را تکان دهید. این به پارچه تری کمک می کند شکل خود را به دست آورد و زیبا و پف دار شود.

اگر خشک کن داشته باشید، حوله های شما به خوبی پف می کنند. قبل از نگهداری از خشک شدن کامل آنها اطمینان حاصل کنید تا از هرگونه کپک زدن جلوگیری شود. همچنین آنها را زیاد در خشک کن نگذارید تا خراب نشوند.