ماکارونی لوله ای بزرگ موجب مسومیت چند نفر از زائران کربلا شد

ماکارونی لوله ای بزرگ بدون شک محبوب ترین در خانواده ماکارونی نازک و بلند است.

Capellini (به معنای واقعی کلمه “موی نازک”) کم و بیش شبیه موهای فرشته است، اما پهن تر. در نهایت، ورمیشل رشته های ظریفی است که به طور گسترده در سوپ ها (و در غذاهای آسیایی) استفاده می شود.

رشته فرنگی بلند و نازک با شکل گرد. می توان آن را با سس های سبک و سبزیجات و همچنین سس های سنتی ایتالیایی استفاده کرد. اگرچه شبیه اسپاگتی دیگر، یک ماکارونی بلند و نازک دیگر است، موهای آنجل بسیار ظریفتر است.

پاستاهای لوله‌ای مانند پنه و ماکارونی با دیواره‌های ضخیم خود برای سالاد پاستا، سس‌های غلیظ و کاسرول مناسب هستند. لوله‌های بلند مانند پرسیاتلی اغلب با سس سرو می‌شوند یا شکسته شده و در سوپ استفاده می‌شوند. لوله های بزرگ و پهن مانند کانلونی و مانیکوتی پر شده و پخته می شوند.

لوله هایی با شیارهایی در قسمت بیرونی که با صفت ایتالیایی “rigati” یا “rigate” پس از نام پاستا مشخص می شوند، عملکرد بهتری در نگهداری سس ها دارند.

ماکارونی با دیواره صاف “لیسی” یا “لیسه” نامیده می شود.آیا در مورد بسیاری از انواع پاستا کنجکاو هستید؟ پیگیری همه آنها می تواند گیج کننده باشد!

این واژه نامه بهترین شکل های ماکارونی کوتاه برش از کاواتاپی تا زیتی را به همراه حقایق سرگرم کننده در مورد محل پیدایش آنها در ایتالیا و بهترین راه برای سس دادن به آنها می نویسد.

انواع ماکارونی تهیه شده از گندم دوروم (و همچنین آردهای دیگر مانند نخود و گندم سیاه) به طرز باورنکردنی با تاریخ غنی و از نظر فرهنگی متنوع هستند. هر شکل متفاوت داستانی را در مورد مکانی که از آن آمده می گوید.

به عنوان مثال، برخی از پاستاها فقط در یک روستای خاص در یک منطقه کوچک ایتالیایی تهیه می شوند. خیلی باحال!