مادری با گلاب ربیع سنگ قبر فرزندش را می شوید

گلاب به غیر از برخی از اجزای آن که می تواند پوست بسیار حساس را تحریک کند، موارد منع مصرف کمی دارد. بنابراین توصیه می شود قبل از استفاده گلاب را روی ناحیه کوچکی از پوست آزمایش کنید.

همانطور که کمی در بالا ذکر شد، مهم است که از گلاب ربیع 100٪ خالص و ارگانیک، از گل‌هایی که بدون آفت‌کش‌ها یا سایر مواد شیمیایی رشد می‌کنند، استفاده کنیم که همچنان در ترکیب نهایی هیدروسول قرار می‌گیرد.

ذکر 100% خالص باید ظاهر شود تا از مخلوط انواع آب و الکل مخلوط با چند قطره اسانس گل رز اجتناب شود.

بنابراین می توان آن را در یک فروشگاه ارگانیک، در یک داروخانه، از یک تولید کننده ارگانیک کوچک یا در اینترنت با توجه به منشأ خریداری کرد. هر لیتر حدود 15 یورو قیمت دارد.

گلاب به طور ایده آل باید در بطری ضد اشعه ماوراء بنفش، دور از نور، ترجیحاً در مکانی خنک نگهداری شود و باید در عرض حدود دو ماه پس از باز شدن مصرف شود.

آب را بجوشانید و سپس آن را روی گلبرگ‌هایی که قبلاً تمیز کرده‌اید، در ظرف شیشه‌ای دربسته با درب بسته بریزید. بگذارید دم بکشد سپس چند ساعت خنک شود.

از طریق گاز طبیعی فیلتر کنید سپس در یک بطری ضد اشعه ماوراء بنفش (آبی) و در یخچال نگهداری کنید. به تاریخ تولید روی بطری توجه کنید.گلاب از زمان های قدیم به دلیل خواص بازسازی کنندگی و ضد باکتری آن مورد استفاده قرار می گرفته است.

دورانی که به طبیعت بازگشته است، به قوت خود باز می گردد و این اشتباه است که خود را از آن محروم کنیم.
گلاب محصول معجزه آسایی است که می تواند زندگی روزمره شما را مختل کند.

خواص آن چندگانه است و به شما این امکان را می دهد که از شر بسیاری از محصولات متشکل از عوامل شیمیایی خطرناک برای پوست خلاص شوید. ما همه چیز را به شما می گوییم.