فروش ترشی انبه مهران که تاریخ انقضا ندارد

این ترشی انبه پنجابی اصیل، دستور غذایی میراث خانوادگی ما است و واقعاً خوب است، با طعم‌های قوی.

ترشی انبه ترش، تند و خوش طعم.

دستور غذا از مادرشوهر است و او این ترشی انبه مهران را از مادرشوهرش آموخته بود و سپس روش را به ما منتقل کرد.

اگر شما هم مثل من عاشق ترشی هستید، این غذا را دوست خواهید داشت. من آنقدر طرفدار ترشی هستم که آنها را با همه چیز از دال، سبزیجات سرخ شده و حتی با روتی یا پاراتا می گذارم.

روش های زیادی برای تهیه ترشی انبه وجود دارد. در هند، با عبور از مرزهای وسیع و منطقه ای آن، راه های زیادی برای تهیه ترشی با انبه سبز خام نارس خواهید داشت.

بنابراین، به یک معنا، انواع زیادی از ترشی انبه در سراسر هند ساخته می شود. هر نوع ترشی طعم، طعم و طرز تهیه متفاوتی دارد.در شمال هند ترشی انبه با نان‌های تخت هندی پر شده مانند آلو پاراتا، پانیر پاراتا یا هر پاراتا دیگری داریم.

شوهرم از دوران کودکی‌اش در مدرسه به من می‌گوید که در جعبه تیفین خود پاراتاها را با آم کا آچار می‌خورد.
همچنین به عنوان چاشنی همراه با غذا سرو می شود.

طعم عالی دارد، همراه با برنج، کشک یا هر کاری با برنج به عنوان همراه. حتی با چاپاتیس، روتیس یا یک غذای سبزیجات، ترشی انبه طعم عالی دارد.

حتی می توانید ترشی ماسالا را با برنج بخارپز مخلوط کرده و میل کنید.ترشی انبه فوری یک ترشی فوری فوری فقط در 15 دقیقه. این یک ترشی فوری انبه است که در عروسی ها، جشنواره ها، جشن ها و همچنین در منوی اونام سادیا و غیره سرو می شود.

واقعا خوشمزه است.ترشی فوری انبه سریع و آسان آماده می شود و فقط چند دقیقه طول می کشد. بیایید دستور فوری ترشی انبه را با عکس ها و فیلم های مرحله به مرحله یاد بگیریم.