شال مجلسی سفید لباس عروس دختر افغانی شد

شال مجلسی سفید که در روز عروسی باید با آن بپیچید یک تکه پارچه بزرگ است که روی شانه ها قرار می گیرد یا گاهی مانند یک روبند به دور گردن یا روی سر می بندند.

به همین دلیل به فکر این شال بافتنی افتادیم. با ریزش لطیف خود لطافت و شیک بودن را برای شما به ارمغان می آورد. شال زنانه یکی از لوازم ضروری عروسی است.

این دزدی به شما این امکان را می دهد که لباس عروس خود را زیبا کنید.

به چند روش قابل پوشیدن است،شال ما بزرگ است، ابعاد آن 0.50 سانتی متر عرض و 2 متر طول دارد.

لباس‌هایشال ریشه در تاریخ باستان دارند و به دوران مصر بازمی‌گردند. به گفته مورخان، ملکه‌های مصری از شال های دست‌بافت با روسری سنتی استفاده می‌کردند.

پس از آن، شال به عنوان تجهیزات حرفه ای وارد صنعت مد شد. ابتدا، آنها به عنوان بخشی ضروری از یونیفرم خلبانان ساخته شدند، در ارتفاعات آسمان پرواز می کردند و بعداً به عنوان تجهیزات استاندارد برای رانندگی با اتومبیل های مسابقه ای و دوچرخه سواری استفاده می شدند.

شال سفید اکسسوری مورد علاقه همه است. اما، حتی اگر یک لباس ساده به تن دارید، حمل یک شال ابریشمی به کل ظاهر شما کلاس و ظرافت می بخشد و بلافاصله شما را از بقیه متمایز می کند.

در زمان حاضر شال چیزی بیش از یک تکه پارچه دیگر است. این مد آمریکا را با تکامل در آزمون زمان و ظهور به عنوان یک روند مد ساده و در عین حال شیک، متحول کرده است.

بنابراین، دفعه بعد اگر احساس نمی‌کنید که در یک مراسم غیررسمی چه بپوشید و در عین حال این ظرافت را در استایل خود حفظ کنید، شال را با لباس خود ست کنید.