ساخت جدیدترین عطرجهان با عسل

یکی از قدیمی ترین و با ارزش ترین خوراکیهای موجود در دنیا عسل می باشد که پیشینه بسیار طولانی دارد و حتی در قرآن نیز از آن زیاد داد شده است و افراد بسیاری به منظور شفا و درمان دردهایشان استفاده می کنند. امروزه اکثر طبیبان و اطبا طب سنتی نیز مصرف عسل طبیعی و خالص را پیشنهاد کرده اند که حتما باید حواستان باشد از نمونه ی خالص آن استفاده نمائید. از خالص ترین عسلها می توان به عسلهای تولیدی آراد برندینگ اشاره کرد که بالاترین نشانهای استاندارد و بهداشت را دارند.

یکی از بهترین نمونه های عسلهای طبیعی عسل کوهی بلوچستان  که در مناطق بکر و طبیعی و بدون دخالت انسان به وجود می آیند. قیمت عسل کوهی بلوچستان با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب است و افراد بسیاری مایل به تهیه ی آن می باشند. این عسل  در قسمتهای مرتفعی نظیر کوه، صخره و درختان توسط زنبورهای خاصی به وجود می آید که از این نظر می توان به جرات بازگو نمود که کیفیت آن برتر از نوع کندو گذاری شده توسط دست انسان است.

 فروش عسل طبیعی همیشه دارای بازار خوبی بوده است زیرا این ماده از گذشته تا بحال وجود داشته و خواص اعجاب انگیزی نیز دارد. بقراط عسل را برای التیام برخی از بیماری ها مانند بیماریهای معده و روده ای، بیماریهای کلیوی، تنفسی، برای درمان زخمها و بسیاری از بیماریهای دیگر توصیه می کرده است. فرد دیگری به نام پلینی عسل را با روغن ماهی ترکیب می کرد و از آن  برای درمان زخمهای عفونی به کار می برد. مسلمانان نیز از عسل به عنوان داروی خوب برای هر بیماری استفاده می کردند.