زنی در گلدان پلاستیکی بزرگ ارزان غذا می خورد

انتخاب گلدان پلاستیکی بزرگ ارزان گل مناسب از چندین معیار عبور می کند. بنابراین شکل، اندازه و جنس آن سه عنصر تعیین کننده هستند.

ابتدا اجازه دهید نگاهی به اشکال مختلف گلدان های گل در دسترس شما بیاندازیم. گلدان های گرد، مستطیلی یا حتی مربعی وجود دارد.

شکل گرد همان شکل مورد انتظار است، شکل سنتی گلدان. به طور کلی به شکل مخروطی است، سپس لبه پهن تر از پایین است. این با مورفولوژی گیاه توضیح داده می شود، ریشه های نازک و بلند هستند.

شکل مستطیلی مطابق با گلدان های معروف است. آنها عملکرد خود را دارند و برای قرار دادن چندین گیاه ساخته شده اند.

در مورد اندازه، اگر هر گلدان درب خود را داشته باشد، هر گیاهی گلدان خود را دارد! از اندازه خوب رشد گیاه شما حاصل می شود. قاعده پذیرفته شده عموماً قانون اشخاص ثالث است.

بنابراین، در نظر گرفته می شود که گلدان باید ⅓ اندازه کل گیاه باشد. بنابراین ⅔ خارج از گلدان هستند. بسته به اندازه گیاه شما ارتفاع گلدان خود را خواهید داشت.

در نهایت، در مورد مواد، شما یک انتخاب دارید! فلز، سفال و پلاستیک تنوع اصلی هستند. مواد استفاده شده را نباید ساده انگاشت! از این انتخاب، سلامتی گیاه نشات می گیرد. همچنین، مواد باید قادر به مقاومت در برابر عناصر بیرونی باشند.

بنابراین ضروری است که ویژگی های ماده انتخابی این معیارهای مورد نیاز را برآورده کند. با این حال، پس از تجزیه و تحلیل، ماده ای ظاهر می شود که این شرایط را دارد.

بنابراین ما عناصری را مرور کرده‌ایم که به ما یادآوری می‌کنند که باید تمام اهمیت آن را به انتخاب ظرف آن بدهیم. بنابراین روی یکی از گلدان هایی که برای همه موقعیت ها مناسب به نظر می رسد زوم کنید. یک گلدان گل که تنوع زیادی را ارائه می دهد اما همچنین مطابق با نیازهای فنی است.