زنی با میگو خشک شده کیک سالگرد ازدواجش را درست کرد

زمان خیساندن به اندازه میگو خشک شده و میزان خشکی اولیه آنها بستگی دارد. در برخی از انواع کوچکتر، 15 دقیقه خیساندن کافی است، در حالی که برای انواع بزرگتر ممکن است چند ساعت نیاز باشد. یا، می‌توانید به سادگی میگوهای خیس شده را در ظرف دربسته‌ای در یخچال بگذارید و بگذارید یک شب بماند.

مانند قارچ های معطر، شرم آور است که آب خیسانده آنها را که بسیار معطر است دور بریزید. سپس می توانید آن را در همان ظرف میگو قرار دهید یا آن را فریز کنید تا بعداً در ظرف دیگری استفاده کنید.

اغلب فقط مقدار کمی از میگو به عنوان طعم دهنده اضافه می شود، به عنوان مثال در پد تای، اما آماده سازی های دیگری نیز وجود دارد که به خودی خود یک ماده مهم هستند، مانند کلم سرخ شده با میگوی خشک.

بهترین راه برای نگهداری میگو این است که آنها را در یخچال در ظرف دربسته نگهداری کنید. سپس می توان آنها را برای 4 تا 5 ماه خوب نگه داشت. همچنین می توان آنها را برای نگهداری طولانی تر منجمد کرد.

کوچک‌ترین میگوها معمولاً خشک‌ترین و میگوهایی هستند که طولانی‌ترین زمان را نگه می‌دارند. در هر صورت، طعم آنها همیشه از بین می رود.

وقتی خاکستری می شوند یا بوی آمونیاک می دهند، باید دور ریخته شوند.میگوی خشک: میگوی خشک میگوی است که در آفتاب خشک شده و به اندازه بسیار کوچکی در آمده است.

آنها در بسیاری از غذاها در غذاهای شرق، جنوب شرقی و جنوب شرقی آسیا استفاده می شوند و طعم بی نظیری به آنها می دهند.
طعم این ماده پس از دم کشیدن میگوی خشک آزاد می شود.در آسیای شرقی در غذاهای چینی، میگوی خشک شده به دلیل طعم شیرین و…