روش جدید کامپوزیت دندان با عسل

محققان و پزشکان اثبات کرده اند عسل طبیعی مقادیر بسیار زیادی از مواد مفید است برای بدن را دارا می باشد و یکی از مرغوب ترین عسلهای تولید شده در ایران در آراد برندینگ است که  بسیار خوشمزه و شیرین است. در گذشته و سالیان بسیار دور از عسل به عنوان تسکین دهنده درد و بهبود دهنده زخمها استفاده می شده است. عسل دارای کلسیم است و همانند لبنیات سبب استحکام استخوان و دندان می شود و از پوسیدگی آنها جلوگیری می کند.

در عسل ویتامین دی بسیار زیادی وجود دارد که سبب تنظیم مقدار فسفر در بدن و مغز می شود و نتیجه آن تقویت حافظه است و یکی از عوامل جلوگیری از آلزایمر در کهن سالی نیز به شمار می رود. قیمت خرید عسل طبیعی با توجه به منطقه ی تولید شده در آن متفاوت است و معمولا عسلهای خالص و طبیعی گران تر می باشند. عسل طبیعی حتی می تواند برای افراد مبتلا به دیابت نیز مفید باشد اما عسل غیر طبیعی می توانداثر بر عکسی را به جا گزارد.

هرچه میزان خواص عسل طبیعی زیاد و خوب می باشد با ترکیب آن با سیاه دانه این خواص چندین برابر می شود. این ترکیب یک سم زدا و ضد عفونی کننده قوی می باشد و می تواند باعث کاهش دردهای شکمی و نفخ شود. همچنین با خرید عسل و دارچین و ترکیب آن با سیاه دانه می توانید از ضعف های بدنی جلوگیری کنید و عارضه هایی مانند زگیل و لکه های پوستی را ازبین ببرید. عسل و یاه دانه سنگ کلیه را نیز نابود می کند و در درمان بیماریهای تنفسی هم بسیار موثر است.