خرید و فروش عسل وحشی واقعی

با توجه به کیفیت بالای عسل وحشی واقعی در ایران و همچنین خواص ثابت شده آن برای انواع بیماری ها، خرید و فروش آن بسیار سود زا می باشد. اما نباید از یاد برد که در هنگام خرید عسل وحشی، از اصل بودن آن باید اطمینان حاصل کرد.

عسل وحشی واقعی

شرحی مختصر بر عسل زنبور های وحشی

کندوی عسل چوبی وحشی امکان اهلی شدن ندارند و در مناطق کوهستانی جنوب کشور، زیست می کنند. این زنبور ها بر روی شیار کوهستان ها و لا به لای صخره ها لانه سازی می کنند و به تولید عسل می پردازند و انسان هیچگونه دخالتی در امر تولید عسل وحشی ندارد به جز اینکه این عسل های تولید شده را از مناطق کوهستانی جمع آوری کند.
این عسل کاملا طبیعی است و سرشار از مواد غذایی و حیات بخش بوده و می تواند تمام نیاز های غذایی انسان را برطرف سازد.
عسل جایگزین مناسبی برای شکر است که در سال های قبل در طباخی ها مورد استفاده قرار می گرفت.

خرید عسل وحشی

برای خرید عسل وحشی به طور قطع باید به فروشندگان معتبر و سابقه دار مراجعه کرد زیرا این عسل بسیار کمیاب بوده و در مدت زمانی بسیار محدودی نیز عرضه می شود.
در هنگام خرید در صورت امکان باید از فروشنده بخواهید که مستندات تهیه و تولید عسل وحشی را به شما نشان بدهد تا از اصل بودن عسلی که میخرید اطمینان حاصل نمایید.

عسل وحشی واقعی

قیمت عسل وحشی

همانطور که گفتیم کندو عسل وحشی بسیار کمیاب است و خواص ویژه آن باعث شده که در بازار خرید و فروشش نیز تقلب های گسترده ای صورت گیرد. بنا بر این قیمت این عسل در بازار های سراسر کشور اختلاف فاحشی با هم دارند.
همچنین ناگفته نماند که کیفیت عسل وحشی نیز در سراسر کشور با یکدیگر یکسان نیست و طبیعتا قیمتشان نیز با هم متفاوت است.
اما در کل یک کیلو عسل وحشی واعی تا حدود چهارصد هزار تومان قیمت گذاری شده است.
عسل وحشی در اواسط فصل پاییز به بازار عرضه می شود.
بهتر است در صورت امکان برای خرید، به مراکز تخصصی فروش عسل وحشی مراجعه نمایید.

عسل وحشی واقعی

فروشندگان عسل وحشی واقعی

عده زیادی هنوز نمی دانند اصلا زنبور عسل وحشی چیست! بنا بر این ادعایشان در زمینه داشتن عسل وحشی نیز به طور قطع رد است.
عسل وحشی قطعا ماده ای نیست که در هر جا قابل دسترس باشد.بی شک عسل های طبیعی و شکری با عسل وحشی تفاوت های بسیار دارد.پس برای چندمین بار به شما گوشزد می کنیم که برای خرید عسل وحشی تنها و تنها به فروشندگان تخصصی اعم از مغازه دار ها یا فروشگاه های آنلاین معتبر مراجعه نمایید.