تولید کاشی آشپزخانه سفید که تصویر انسان را نشان می دهد

یک آشپزخانه سفید با کاشی آشپزخانه سفید نیز با جلوه متریال بهتر به نظر می رسد. برای این، شما باید جرات داشته باشید که طرح کار را با کف کاشی مرتبط کنید.

این منبع تضاد با مبلمان سفید اتاق خواهد بود. برای مثال، می‌توانید بین بتن مومی تقلیدی روی میز کار لمینت و کاشی‌های تقلیدی بتن را انتخاب کنید.

همچنین هیچ چیز مانع از آن نمی شود که آشپزخانه ای بسیار مدرن داشته باشید که کاشی کاری سنگ طبیعی خاکستری را انتخاب کنید. کف خاکستری به ویژه برای آشپزخانه ای با خطوط تمیز مناسب است.

اگر آشپزخانه اوپن است، بهتر است از یکپارچگی رنگ ها، به ویژه با استفاده از رنگ خاکستری یا آنتراسیت اطمینان حاصل کنید. دومی به ویژه برای یک فضای داخلی مدرن مناسب است.

برای بهره بردن از جلوه عظمت، کاشی هایی با اندازه بزرگ توصیه می شود. همچنین می‌توانید کاشی‌کاری اصلاح شده را انتخاب کنید که به لطف ظرافت فوق‌العاده آن، زیبایی آشپزخانه شما را افزایش می‌دهد.

کاشی های آشپزخانه طراحی و تولید شده در اسپانیا، مقاوم و آسان برای تمیز کردن. شما می توانید از بین مجموعه های مختلف کاشی و ظروف سنگ چینی برای پوشش دیوار و کف آشپزخانه یکی را انتخاب کنید.

انواع سرامیک آشپزخانه، کاشی های سنگی چینی با ظاهر چوب، سنگ، مرمر، ترازو، روستایی را پیدا کنید و آشپزخانه ایده آل خود را بسازید.

VIVES انتخاب گسترده ای از کاشی و موزاییک های سرامیکی را ارائه می دهد که برای پوشش آشپزخانه هایی با سبک های بسیار متفاوت طراحی شده اند. تمام ایده ها و راه حل های سرامیکی که می توانید تصور کنید اینجا هستند.

کاشی ها قدرت ایجاد فضاهای منحصر به فرد را دارند و به آشپزخانه شخصیت و کاریزما می بخشند.

آشپزخانه تکامل یافته است و به فضای طراحی خانه تبدیل شده است و عملکرد آن را در پس زمینه (هر چند مهم) باقی می گذارد. برای انتخاب طرح آشپزخانه خود و اینکه کاملاً شخصیت شما را منعکس می کند، دانستن آخرین روند کاشی های آشپزخانه برای شما مفید خواهد بود.