تلویزیون سامسونگ 65 اینچ سه بعدی بر دوش پیرمرد 80 ساله مازندرانی مشاهده شد

تلویزیون سامسونگ 65 اینچ سه بعدی یک تلویزیون چشمگیر است، اما برای تماشای فیلم در تنظیمات سینمای خانگی کمی محدود است. اگر به دنبال تلویزیون جدیدی برای ارتقای تجربه سینمای خانگی خود هستید، به جای آن Sony A95K OLED را بررسی کنید.

این بسیار گرانتر از سامسونگ است، اما به دلیل پشتیبانی از Dolby Vision و برخی از کدک های پیشرفته مانند DTS:X که معمولاً برای آهنگ صوتی اصلی فیلم ها استفاده می شود، برای تماشای فیلم بهتر است.

همچنین به لطف نقشه برداری تون چشمگیر سونی و پردازش تصویر بهتر، تجربه HDR بهتری را ارائه می دهد. در مناطقی با رنگ مشابه، که به عنوان گرادیان نیز شناخته می‌شوند، نواربندی کمتری وجود دارد و محتوای HDR نزدیک‌تر به آنچه که سازنده محتوا در نظر داشته است، نمایش داده می‌شود.

این تلویزیون به روشنی تلویزیون سامسونگ نیست، به خصوص در HDR، زیرا هدف سونی تصویری دقیق تر از یک تصویر روشن است، اما محتوای HDR به طور کلی باورنکردنی به نظر می رسد.

اگر تلویزیون کمی ارزان‌تر می‌خواهید یا تلویزیون LED را ترجیح می‌دهید، Samsung QN65QN90BAFXZA را در نظر بگیرید. مانند Samsung S95B OLED، این تلویزیون یک تلویزیون رده بالا با ویژگی های بسیار و کیفیت تصویر برتر است.

شما مانند S95B سطح مشکی کامل را دریافت نمی کنید، اما در عوض، QN90B از نور پس زمینه Mini LED در پشت پنل LCD استفاده می کند و بسیار روشن می شود.

با انعکاس فوق العاده آن، استفاده از آن در اتاقی با نور خوب، حتی با نور شدید، مشکلی نخواهید داشت. اگر ترجیح می‌دهید از آن در یک اتاق تاریک استفاده کنید، همچنان نسبت کنتراست اصلی بالایی دارد و نور پس‌زمینه LED Mini آن یک ویژگی کم‌نور محلی عالی را ارائه می‌کند که سیاهی را بیشتر می‌کند.

این یک انتخاب عالی برای طرفداران ورزش است که قصد دارند بازی بزرگ را با گروه بزرگی از دوستان تماشا کنند، زیرا زمانی که تصویر از کناره ها مشاهده می شود ثابت می ماند.

مانند S95B، مجموعه‌ای عالی از ویژگی‌های اضافی دارد و گیمرها از تاخیر ورودی کم و پهنای باند HDMI 2.1 برای بازی‌های 4k @ 120Hz استقبال خواهند کرد.