استفاده از ام دی اف براق سفید برای ساخت متروپل

اگر به دنبال تزریق کمی سبکی و روشنایی به اتاق خود هستید، محصول مناسبی را انتخاب کرده اید.ام دی اف براق سفید ما ظاهری براق، مدرن و احساس صاف و راحت دارد. و هیچ چیز مانند سطح سفید تمیز اتاق را روشن نمی کند.

اما در واقع ام دی اف چیست؟ داخل آن تخته پانل ساخته شده از خمیر چوب و اوره فرمالدئید مورد تایید اتحادیه اروپا است. تولید با کیفیت تضمین می کند که صفحه پانل برای سازگاری ساخته شده است.

با مینای سفید تازه پوشانده شده است تا استحکام و استحکام بیشتری به آن بدهد. با آن درست رفتار کنید، و این مطالب برای مدت طولانی با شما خواهد بود.

محصولات ام دی اف را از نور مستقیم خورشید، بخاری ها، سطوح خیس یا ناهموار دور نگه دارید.سطوح را به طور مرتب با یک پارچه نخی نرم، سفید و تمیز تمیز کنید.
ما استفاده از محصولات ام دی اف را در فضای باز توصیه نمی کنیم.

ام دی اف سفید ملامینه یک جایگزین چوب جامد با سطح صاف و هسته ام دی اف است. پانل ها هیچ گونه عیب طبیعی ندارند و شبیه روکش های لمینت هستند.

ملامین یک ترکیب آلی غنی از نیتروژن است. تخته های ملامینه دارای یک روکش تمیز و سفید هستند که از نظر شیمیایی به الیاف چوب زیرین چسبیده است.

نتیجه چوب تزئینی برای کاربردهای مختلف است. این پانل ها برای ساخت کابینت، واحدهای دیواری و راه حل هایی که نیاز به پرداخت دقیق دارند بسیار توصیه می شود.

برش و کار با ام دی اف ملامینه مانند ام دی اف معمولی آسان است. هسته از ترکیبی از رزین های ویژه و الیاف چوب ساخته شده است که تحت فشار شدید به هم چسبیده اند. این باعث می شود تخته سنگین تر از چوب معمولی باشد، اما به همان اندازه قوی است.

کاربردهای ام دی اف ملامینه بی پایان است. شما می توانید از این تخته تقریباً برای هر کار چوبی قابل مشاهده در خانه خود استفاده کنید. اگر تصمیم دارید خودتان با چوب کار کنید، مطمئن شوید که از PPE مناسب مانند ماسک های گرد و غبار استفاده می کنید.